خصوصیات مهم انواع کف ال ای دی و استیج رقص

خصوصیات مهم انواع کف ال ای دی و استیج رقص

روشنایی و نور پردازی امروزه جایگاه ویژه ای در زیباسازی فضاهای ما دارد . قبل از خرید این محصولات باید اطلاعات لازم درباره آن ها بدست آورد، اینکه چه خصوصیاتی قیمت کف ال ای دی را تحت تاثیر قرار می دهد ، اهمیت زیادی دارد.

در واقع استیج کف ال ای دی ،کف ال ای دی ، استیج رقص و استیج عروسی همگی تکمیل کننده دکوراسیون محیط مورد نظر هستند و جذابیت بی نظیری را برای تالارها و سالن های پذیرایی ، باغ ها و …. رقم می زنند. جلوه های دیداری و زیبایی که این محصولات برای افراد فراهم می کند شگفت انگیز است .

استیج ال ای دی چیست

استیج ال ای دی به نام های کف ال ای دی، استیج رقص، پیست رقص نیز معروف است. کف ال ای دی در واقع یکی از عناصر مهم در زیبایی و جلوه محیط است که امروزه در بیشتر فضاها مثل تالارها و باغ ها و ….استفاده فراوانی از آن می شود و به نوعی یک جز مهم در سالن ها محسوب می شود.

کف ال ای دی به مراسم ها و جشن عروسی  و جشن تولد شما رنگ و جلوه خاصی را می دهد.

خصوصیات مهم انواع کف ال ای دی و استیج رقص

انواع کف ال ای دی از پیکسل های متنوعی ساخته شده اند که هر چه تعدادشان بیشتر باشد تصاویر با وضوح و تنوع بالاتری ایجاد میکند.
ساختمان کلی انواع استیج فلزی ،صنعتی بوده و بر روی آن روکش ABS به همراه شیشه سکوریت ضخیم قرار گرفته است.

استیج رقص یا استیج عروسی کاملا در مقابل عوامل مختلف مقاومت دارد و رنگ بدنه آن در دو مدل سفید و مشکی است.

از خصوصیات منحصر به فرد استیج رقص می توان به قابلیت نمایش 16 میلیون رنگ آن اشاره کرد.

با تغذیه ال ای دی ها و کنترلر آی سی این قابلیت پخش می شود . استیج رقص از شاسی، ال ای دی دیجیتال برنامه پذیر و صفحه شیشه ای نشکن ساخته می شود. هم چنین در کف ال ای دی می توانند هر طرح و تصویری یا نوشته ای را به نمایش بگذارید و یا موسیقی مراسم خود را با رقص نور و جلوه های خاص هماهنگ نمایید. این ویژگی جذاب با استفاده از لپ تاپ ممکن است.

در استیج رقص یا استیج عروسی مصرف برق و گرما بسیار کم است و فرد می تواند بدون هیچ جای نگرانی از امکانات جذاب این محصول در مراسم و جشن استفاده کند.

نورپردازی کف ال ای دی دارای ویژگی افکت بی نهایت با نور دهی فوق العاده بالا و متنوع است.

فول کالر بودن آن نیز خصوصیتی است که افراد را به سمت آن جذب می کند.

مهم ترین خصوصیت یک استیج رقص این است که استیکر شیشه آن حتما از نوع چاپ کوره ای باشد. همچنین در طول روند ساخت تولید کنندگان می بایست از ترکیب رنگ های بسیار با کیفیت در چاپ استیکر شیشه استیج استفاده کنند تا از زیبایی آن چیزی کم نشود.

لزوم استفاده از استیج رقص در مراسمات

نورپردازی می تواند از کف، بک یا سقف باشد. درحال حاضر جدید ترین و جذاب ترین نوع استیج نور پردازی از کف است که جلوه آن بسیار زیبا است و بین افراد زیادی طرفدار دارد.

اولین نکته مهم برای عروس و داماد و یا کسانی که قصد برگزاری یک مراسم شاد دارند زیبایی و جذابیت سالن یا باغ مورد نظر است. لذا صاحبان باغ و تالار باید به این نکته توجه کنند استیج ها تا حدود زیادی می توانند این زیبایی را در محیط فراهم کنند.

بنابراین پس از ساخت یک سالن زیبا الویت با نورپردازی حرفه ای سالن است تا زیبایی محیط دو برابر شود. نصب استیج رقص یا کف ال ای دی می تواند گزینه خوبی برای نور پردازی محیط باشد. بلافاصله بعد از نصب کف ال ای دی  شاهد جذب چند برابری عروس و داماد های خوش ذوق در سالن های خود خواهید شد.

0 پاسخ

دیدگاه خود را ثبت کنید

تمایل دارید در گفتگوها شرکت کنید؟
در گفتگو ها شرکت کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *