سیر تا پیاز استیج شیشه ای

سیر تا پیاز استیج شیشه ای

سیر تا پیاز استیج شیشه ای

در دنیای پیشرفته و به روز از محصولاتی استفاده می کنند که در سال های پیش کارایی خاصی نداشتند. شیشه یکی از این مواردی است که کاربرد آن روز به روز بیشتر و طرفدار زیادی به خود جلب کرده است. یکی از کاربردهای شیشه این است که به عنوان کف پوش استفاده می شود. به همین دلیل، استیج شیشه ای را شکل دادند که امروزه طرفداران زیادی دارد.
استیج شیشه ای با استفاده از ال ای دی و دارا بودن سنسور ظرفیت، سنسور مادون قرمز و سنسور فشار، حرکت بر روی استیج رقص را بررسی می کند و نورهای بسیار زیبا و شگفت انگیزی را به نمایش می گذارد. این مدل از استیج ها بیشتر در تالارها مورد استفاده قرار می گیرد.
استیج شیشه ای که به آن کف استیج رقص شیشه ای یا کف شیشه ای یا استیج کف ال ای دی گفته می شود به صورت کفپوش و پلکان کاربرد دارد. استیج شیشه ای بیشتر برای زیبایی و دیده شدن و هم چنین روشنایی محیط استفاده می شود. با استفاده از استیج شیشه ای فضا بسیار زیبا و بزرگ تر به نظر می رسد. استیج شیشه ای با توجه به کاربرد و مکانی که در آن نصب شده است در طرح ها و ابعاد مختلفی به صورت مات یا شفاف ساخته می شود.

استیج شیشه ای قابلیت جابه جایی آسانی دارد، به همین دلیل گفته می شود استیج شیشه ای رنتال هستند. استیج شیشه ای از تعدادی مربع شیشه ای به ابعاد یک متر مربع می باشد و هر کدام از آن ها از تعدادی پیکسل ساخته شده است و هر پیکسل از لامپ های ال ای دی رنگی ساخته شده است و هم چنین هر چه تعداد لامپ ها و پیکسل ها بیشتر باشد نور بیشتر و زیباتری را به فضای شما می دهد.
برای نصب استیج شیشه ای باید بر اساس متراژ آن فضا تعیین کنیم که چند متر مربع برای آن فضا احتیاج است و هم چنین تعداد پیکسل های به کار رفته در استیج شیشه ای هم براساس متراژ تعیین می شود.
پیکسل در استیج شیشه ای متغیر است هر چه تعداد پیکسل ها بیشتر باشد تعداد ال ای دی های به کار رفته هم بیشتر می شود. ساخت استیج رقص از طریق تعداد پیکسل ها و ال ای دی های به کار رفته تعیین می شود.

کاربرد استیج شیشه ای

زیباترین و پرطرفدارترین نورپردازی در مراسم ها و میهمانی ها استیج شیشه ایی ال ای دی می باشد که بسیار محبوب و هر بیننده ای به وجد می آورد. استیج شیشه ای از تعدادی مربع شیشه ای به ابعاد یک متر مربع می باشد و هر کدام از آن ها از استیج ال ای دی بیشتر در تالارها و باغ تالارها و رستوران و کافی شاپ ها و…… مورد استفاده قرار می گیرد.

نصب و اجرای استیج شیشه ای

استیج شیشه ای از شیشه ای بسیار مقاوم، بدون لغزندگی از جنس سکوریت و لمینت ساخته شده اند و هم چنین 5برابر شیشه های معمولی مقاوم هستند.
استیج شیشه ای ضد ضربه و هم چنین قابلیت تحمل وزن زیاد را هم دارد. استیج شیشه ای به هیچ عنوان شکسته نمی شوند ولی اگر به طور تصادفی شکسته شوند خرده های شیشه شکسته استیج شیشه ای به هیچ عنوان به اطراف پرت نمی شود و ضد لغزش بودن سطح شیشه دارای ضریب اصطکاک بسیار بالایی است که کف شیشه بسیار مقاوم و امن می کند. به همین دلیل از لیز خوردن افراد جلوگیری می کند.
ضخامت شیشه ی استیج شیشه ای باید مقاومت بسیار زیادی داشته باشد و از ضخامت 100میلی متر بیشتر استفاده می کنند.
فریم استیج شیشه ای را فلزی نظیر آلومینیوم با روکش ABS در دو رنگ سفید و مشکی ساخته می شود و شیشه های لمینت بر روی این فریم قرار می گیرند و هم چنین زیر سازی در نصب و اجرای استیج شیشه ای بسیار اهمیت دارد و بیشتر از یک لایه بتنی که رطوبت به آن نرسد برای این کار استفاده می کنند تا زمانیکه فشاری بر روی استیج شیشه ای می آید به هیچ عنوان تکان نخورند و از ضربه های وارد شده مقاوم باشند.
در نصب کردن استیج شیشه ای بایستی پنل های شیشه ای جوری در کنار هم قرار بگیرند که فاصله ای بین آنها نباشد در اصطلاح ساده تر چفت شوند در کنار هم و اگر این کار صورت نگیرد، صفحه ای صافی ایجاد نمی شود و کیفیت کار به شدت پایین می آید و در حین راه رفتن بر روی استیج شیشه ای تکان هایی ایجاد می شود که باعث بیرون آمدن استیج های شیشه ای از همدیگر است و هم چنین باعث نفوذ رطوبت به پنل های استیج شیشه ای می شود و باعث خرابی هر چه زودتر استیج شیشه ای می شود و طول عمر آنها را به شدت پایین می آورد.

به طور کلی نصب و اجرای استیج شیشه ای بسیار راحت است و هیچ سیم کشی پیچیده ای ندارد. در صورت خرابی یک پنل شیشه ای به راحتی می توان با یک پنل سالم جایگزین کرد. نگه داری استیج شیشه ای بسیار آسان است و نیازی به ابزارها برای شرایط ضروری ندارد.

قیمت استیج شیشه ای

برای ساخت استیج رقص شیشه ای نمی توان قیمت مشخص کرد چون به چیزهایی مختلفی بستگی دارد که قیمت ها متغیر می شود از جمله مساحت فضای مورد نظر و اندازه استیج شیشه ای و تعداد پیکسل ها و ال ای دی های به کار رفته و هم چنین ضخامت و رنگ و کیفیت شیشه بستگی دارد. استیج های شیشه ای بهترین گزینه برای دکوراسیون هر فضایی با هزینه بسیار کم می باشد.

استیج رقص کف ال ای دی و فول کالر

استیج رقص شیشه ای نسل جدید از دیسکوهای قدیم است و همچنین هر چه مد پیشرفت می کند. نورپردازی هم به سیستم های جدید تبدیل می شوند و باعث شده که کف ال ای دی طرفداران زیادی داشته باشد. لامپ های ای ال ای دی موجود در ساختار زیرین استیج شیشه ایی با ایجاد نورپردازی و فضای بسیار زیبا، طرح های بسیار رنگی رنگی ایجاد می کند.

مزایای لامپ های ال ای دی این است که مصرف برق پایینی دارد و هم چنین گرمای کمتری تولید می کند و دیود های نیمه هادی هستند که ساطع کردن نور را دارند نسبت به لامپ های معمولی نیازی به دیمر ندارند خودشان توان قابلیت کنترل را دارند.

استیج شیشه ای از ال ای دی های قرمز و سبز و آبی برای طیف وسیعی از رنگ ها استفاده می شود. استیج رقص فول کالر که با 16 میلیون رنگ با ترکیب این سه رنگ به وجود می آیند و همچنین استیج های ال ای دی می توان با حرکت افراد بر روی سطح شیشه ای هماهنگ کرد که باید به حسگرهای حرکتی و فشار مادون قرمز برای ردیابی هر حرکت بر روی سطح شیشه ای ایجاد کنیم.
استیج شیشه ای را هم می توان به کامپیوتر وصل کرد و هماهنگ با موسیقی شما باشد و هم چنین ماژول های کنترل از طریق کابل های USBمتصل به کامپیوتر شوند و نوشته های داخل کامپیوتر بر روی صفحه استیج شیشه ای به نمایش گذاشته شوند و هم چنین ریتم موسیقی هم با حرکات رنگی نورها ایجاد می شود.

0 پاسخ

دیدگاه خود را ثبت کنید

تمایل دارید در گفتگوها شرکت کنید؟
در گفتگو ها شرکت کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *