اجزای تشکیل دهنده استیج رقص یا همان کف ال ای دی

کفپوش ال ای دی یا استیج رقص

در قدیم برای برگزاری مراسم های عروسی و تولد و ……. از ریسه لامپ های رنگی استفاده می شد ولی امروزه مراسم ها چه در باغ و چه در تالار نورپردازی آنها بسیار حائز اهمیت است و نورپردازی کف یا همان استیج رقص از زیباترین و بهترین نورپردازی در مراسم ها شناخته شده است و هماهنگ با موسیقی شما بهترین فضا را برای مهمانان شما ایجاد می کند.

نورپردازی استیج در قدیم به لامپ های پایه دار و چرخان اکتفا می کردند ولی با پیشرفت تکنولوژی بهترین نوع ال ای دی استفاده می شود و از مهم ترین نورپردازی در مراسم ها می باشد.

کفپوش ال ای دی یا استیج رقص چیست ؟

در حال حاضر استیج رقص از مهم ترین نورپردازی ها در سالن های عروسی و تولد و….. می باشد و با رقص نور در رنگ های مختلف (فول کالر) زیبایی خاصی را به وجود می آورد و جذابیتی برای مهمانان عزیز به وجود می آورد و با افکت های بی نظیر ونا محدود و رنگ های بسیار عالی که قابلیت نمایش 16 میلیون رنگ را به نمایش می گذارد فضای زیبا و خاطره انگیزی را به یادگار می گذارند و انواع استیج های رقص با روش های نرم افزاری نورپردازی را به اجرا در می آورند که تغییرات زیبا و منحصر به فردی را ایجاد می کند که بسیار خیره و جذاب کننده است و هم چنین یکی دیگر از تغییرات همراه شدن با موسیقی مراسم های شما که بسیار عالی و شور و هیجان زیادی را برای میهمان ها به ارمغان می اورد که در تالارها و باغ تالار ها و سالن های پذیرایی و سالن کنسرت و آتلیه عکاسی و سالن همایش فرودگاه ها و سالن تئاتر کاربرد زیادی دارد.

اجزای تشکیل دهنده استیج رقص یا همان کف ال ای دی

همه استیج ها از پیکسل های متنوعی ساخته شده که هر چه تعداد انها بیشتر باشد تصاویر و نورپردازی فوق العاده تری را خواهیم داشت.

پیکسل ها همان تعداد ال ای دی های موجود در آن می باشد هر چه تعداد ال ای دی ها بیشتر باشد تعداد پیکسل ها هم بیشتر می شود و در زییایی نور پردازی تاثیر به سزایی دارد .برای مثال استیج 256 پیکسل از نظر نوردهی بسیار عالی و استاندارد ترین نور را برای شما دارد و نیازی به هزینه گزاف برای خرید استیج با پیکسل بالاتر نیست چون نوری که استیج 256 پیکسل می دهد بسیار با کیفیت و عالی است.

استیج های رقص یا همان کف ال ای دی از مربع هایی به ابعاد یک در یک متر ساخته شده که در اصطلاح فریم گفته می شود که از جنس فلز صنعتی می باشد بسیار محکم و مقاوم می باشد و در هرمتر مربع 100 پیکسل نوری و یا حتی بیشتر قرار گرفته می شود و سطح آن با شیشه سکوریت نشکن بسیار مقاوم در برابر ضربه و فشار است و رنگ بدنه در دو رنگ به رنگ سفید و مشکی موجود می باشد و ویژگی بسیار خوب آن قابلیت نمایش 16 میلیون رنگ است که همان فول کالر گفته می شود و می توانند هر تصویر و نوشته که در لپتاپ است بر روی استیج رقص نمایش دهند.

کاربردها و انواع استیج رقص

از دیگر کاربرد های استیج رقص یا همان کف ال ای دی رنتال بودن آن است که می توانند به آسانی حمل و جابه جا کنند و قابلیت جابه جایی در فضاهای مختلف در سریع ترین زمان ممکن می باشد.

استیج ها را می توان در هر ابعاد و اندازه ای طراحی و ساخته شود و در کنار هم یک استیج با کیفیت و عالی داشته باشیم.

استیج های رقص یا همان کف ال ای دی در کنسرت ها و مجتمع مراکز تجاری و فرودگاه ها و تالارها و باغ تالارها کاربردهای زیادی دارند و چون عملکرد شبیه تلویزیون و مانیتور را دارند و در کف هر سالنی قرار داده می شود و تصاویر و نوشته و افکت های بی نظیری را از طریق لپتاپ و یا کامپیوتر و یا گوشی به استیج انتقال و پخش میکند وبا کیفیت بی نظیر به نمایش می گذارند.

نوع دیگری از استیج رقص که به حرکت افراد عکس العمل نشان می دهد و برای مثال تصاویری از یک دریا با ماهی که با عبور فرد از روی آن به نمایش می گذارد و روز به روز طراحی و ساخت استیج رقص در مدل های مختلف افزایش پیدا می کند ودر مکان های بیشتری کاربرد زیادی پیدا می کند.

0 پاسخ

دیدگاه خود را ثبت کنید

تمایل دارید در گفتگوها شرکت کنید؟
در گفتگو ها شرکت کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *