نکات قابل توجه برای انتخاب جایگاه دیجی

نکات قابل توجه برای انتخاب جایگاه دیجی

در این عصر جدید شب ها فقط ستاره ها نیستند که شهر را روشن و زیبا می کند بلکه کافه ها و رستوان ها و جاهای تفریحی هم برای زیبا تر کردن شهر ها با نور پردازی های جدید به زیباتر شدن کمک می کنند.

چه نمایشگر ال ای دی مناسب دیجی ها هست؟

میزدیجی و تی وی رنتال بسیار مرسوم شده و مهمانی ها و مراسم های شمارا زیبا و زیباتر می کند. این تی وی ها در پشت غرفه دی جی نصب و طراحی می شود و چشم هر بیننده ای را به خود جلب می کند. این تی وی ها در مدل ها و اندازه های مختلفی طراحی و تولید می شود. نمایشگر ال ای دی برای دی جی حس بسیار خوبی را برای مهمانان عزیز و بیننده ها به ارمغان می اورد.

ما شما را برای خرید یک میز دیجی با کیفیت عالی کمک خواهیم کرد و شما را با انواع تی وی ها که مناسب دیجی هست آشنا خواهیم کرد.

انواع نمایشگر برای دی جی

  • نمایشگر شکلی shap

قابل استفاده در کنسرت ها و میز دی جی و المان های چند وجهی و ……. می باشد و نصب در سقف و راهروها و جاهای ویژه و ….می باشد. برای بالا بردن شورو هیجان استفاده میشود.

  • تلویزیون شهری فول کالر

این تلویزیون ها برای نمایش پخش زنده و پخش فیلم های دی جی و فیلم های عروس و داماد مورد استفاده قرار می گیرد و در مرکز اصلی مراسمات نصب می شود و به صورت رنتال می باشد و در مدل های مختلفی تولید می شود و در اختیار مشتریهای عزیر قرار گرفته می شود.

  • استیج رقص

استیج رقص همان کف ال ای دی می باشد که کف سالن ها نصب می شود و مقاومت و استحکام بالایی دارد و در مقابل ضربه و هر فشار مقاوم است و صفحه بسیار زیبایی را به نمایش می گذارد و در هر ابعاد و اندازه ایی تولید می شود و نورپردازی متفاوتی دارد براساس پیکسل های موجود در ان می باشد هر چه تعداد پیکسل ها بیشتر باشد نورپردازی زیبایی را به وجود می اورد . منظور از پیکسل ها یعنی تعداد ال ای دی موجود در ان می باشدکه استاندارد ترین استیج رقص استیج 256 پیکسل می باشد که از لحاظ نوری بهترین نور را در اختیار شما قرار می دهد و نیازی به هزینه گزاف برای ساخت استیج رقص پیکسل بالاتر نیست.

  • میز دیجی

میز دیجی که به ال ای دی مجهز است مکانی بسیار زیبا برای مراسم ها و مهمانی های شما شده است.

میز دیجی از زیباترین جلوه ها و هماهنگ با موسیقی مراسم های شما می باشد .

میز دیجی کاربردی ترین محصول در اندازه و طرح های مختلف تولید و به بازار عرضه  می دارد.

3  مزایای استفاده از نمایشگر مناسب دیجی

  • سفارشی

در هر مراسم و تالاری مدل های مختلف نمایشگر ال ای دی دیده می شود و برای ساخت میز دیجی می تواند هر سبکی را برای شرکت آذین نور بفرستید و ما با خلاقیت خودتان طراحی و تولید می کنیم و پیشنهاد ما به شما این است که می توانید از نمایشگر ال ای دی مثلثی و مستطیلی استفاده کنید.

  • بالا بردن جلوه های بصری بینندگان

نمایشگر ال ای دی باعث بالابردن کیفیت کار دیجی و جذب مهمان ها وعروس و دامادها  می شود و محیطی بسیار عالی و به یاد ماندنی  را برای مشتریای  به ارمغان می گذارد.

  • دارای کاربردهای مختلف

نمایشگر ال ای دی برای هتل ها و تالار ها اهمیت زیادی دارد و مراسمهای مختلفی از جمله کنسرت ها و همایش شرکت ها و جشنواره ها و مهمانی ها از جمله عروسی و تولد  در این مکان ها برگزار می شود.

  • تبلیغ محصول یا برند برای درآمد بالاتر

از تلویزیون های شهری می توانید برای تبلیغ محصول و یا برندی استفاده کرد و یا پخش یک خبر و یا اطلاعات مهم می باشد. با تلویزیون شهری می توانید یک محصول یا برند خود را با تبلیغ و با پخش فیلم اطلاع رسانی برای عموم داشته باشید و هم چنین می توانند تبلیغات محصولات و برندهای مختلف را انجام دهید و درامد خود را با پخش فیلم بالا ببرید و به عنوان یک بازاریاب حرفه ایی استفاده کرد.

  • پخش زنده

تلویزیون های رنتال قابلیت پخش زنده کنسرت و … را دارند  برای کسانی که از انها مکان فاصله ی بسیار زیادی دارند و در مکان هایی که حضور مخاطبان زیادی در ان مکان امکان پذیر نمی باشد.
و هم چنین برای دی جی هایی که تعداد فالوور زیاد دارند و برای پخش زنده می توانند از تلویزیون های رنتال استفاده کنند و به عنوان وسیله ایی بسیار مهم و کاربردی برای انها به وجود امده است.

انتخاب یک نمایشگر خوب برای دیجی

توجه به مکان نصب نمایشگر

در هنگام خرید نمایشگر ال ای دی محل نصب ان بسیار مهم است که در کدام قسمت محیط نصب شود. اندازه نمایشگر در هر مکان بستگی به مساحت ان مکان دارد اگر فضای کوچکی دارید از نمایشگر ال ای دی بسیار ساده استفاده  کنید. در حالی که در مکان های بزرگ صفحه نمایش بزرگتری احتیاج دارید.

توجه به محتوا و فیلم پخش شده

هرچه تعداد پیکسل ها بیشتر باشد در صفحه نمایشگر تصویر با وضوح بهتری را به نمایش می گذارد  و در این صورت هزینه آن نمایشگر هم بالا می رود.

کارکرد نمایشگر ال ای دی مورد توجه قرار گیرد

انتخاب صفحه نمایشی استفاده و کنترل کردن آن آسان باشد.

به دمای رنگ و روشنایی و مکان نصب توجه کنید.

نمایشگر ال ای دی در چه مکانی نصب می شود بسیار مهم است که در فضای باز نصب می شود یا در فضای بسته همان داخل سالن ها می باشد.

در فضای بسته باید روشنایی بین 1500 تا 2000 نیت  و دمای رنگ 5000 کلوین باشد و هم چنین برای فضای باز روشنایی بین 3500 تا 5000 نیت با دمای رنگ 6500 کلوین استفاده کرد  و با توجه به این نکات می توانید بهترین خرید را داشته باشید.

سخن پایانی

اگر قصد خرید میز دیجی و تلویزیون شهری و استیج رقص را دارید می توانید با کارشناسان ما در ارتباط باشید و تمام محصولات را برای شما با کمال ارامش توضیح دهند و تمام خدماتی که در اختیار شما قرار می دهیم .

0 پاسخ

دیدگاه خود را ثبت کنید

تمایل دارید در گفتگوها شرکت کنید؟
در گفتگو ها شرکت کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *