استیج رقص در قزوین

استیج رقص در قزوین

امروزه نور پردازی و جلوه های روشنایی در تمامی مکان ها قابل رویت می باشد بطوری که میتوان گفت از جایگاه خاصی برخوردار می باشد. بکارگیری انواع مختلف عناصر و متریال های نورپردازی در محیط های گوناگون ، در زیباسازی دوچندان آن تاثیر بسزایی دارد بنابراین هرجا که حرف از دکوراسیون داخلی و دیزاین محیط هست بی شک یکی از المان های تاثیر گذار آن نور پردازی می باشد. یکی از محیط هایی که با استفاده از نور پردازی جلوه ی بسیار زیبایی پیدا کرده است، سالن ها و تالارهای برگزاری جشن و مناسبت ها می باشد. شرکت آذین نور تولید کننده استیج رقص با 10سال سابقه ی درخشان، موفق شده است تا به بهترین نحو خدمات خود را برای خلق یک فضای زیبا و نورانی ارائه دهد. این شرکت با ساخت انواع استیج رقص در سالن های برگزاری جشن، توانسته بطور خاص به این فضا جلوه ای فوق العاده گرم و دلنشین ببخشد.

استیج رقص بخشی از یک سالن  برگزاری جشن و مراسمات شادی می باشد که مشرف به تمام بخش های سالن می باشد و مانند یک نگین درخشنده ، نما دارد. در گذشته با استفاده از لامپ های پایه دار به نورپردازی این قسمت می پرداختند اما امروزه با پیشرفت تکنولوژی اغلب این استیج ها از کفپوش ال ای دی ساخته می شوند که زیبای خاصی را برای فضا به ارمغان می آورند.حال در این مقاله قصد داریم تا به ساختار استیج بصورت جزئی تر بپردازیم.

استیج رقص ال ای دی

همانطور که در مطلب بالا اشاره نمودیم، استیج یکی از بخش های مهم و اصلی در تالار و سالن های برگزاری جشن می باشدکه از دیزاین و تزئینات چشمگیری برخوردار می باشد. ایجاد یک طیف وسیع و گسترده بر روی قسمتی از زمین از جذابیت خاصی برخوردار می باشد و می تواند مکمل زیبایی یک فضا در کنار دیگر عناصر دکور باشد. ال ای دی یکی از المان های نور پردازی می باشد که به منظور ایجاد فضایی جذاب  و مهیج و زیبا مورد استفاده قرار می گیرد. تنوع در نور پردازی و افکت ها برای کفپوش استیج بسیار زیاد می باشد بطوری که میتوان گفت بین 16 میلیون تنوع رنگی در آن ایجاد می شود. این عدد نشان دهنده ی تاثیر فوق العاده زیاد این افکت ها و نورپردازی ها در جذابیت فضا می باشد بنابراین بسیار مهم محسوب می شوند.

طراحی استیج رقص ال ای دی با بکارگیری دانش و فن نرم افزاری و نورپردازی سبب ایجاد اشکال و تغییرات متنوع در کف سالن همچنین هماهنگی با موزیک، می شود.کاربرد این استیج led برای دیگر مکان ها همچون سالن های اجرای کنسرت، سالن های همایش و تالار های پذیرایی، سالن های تئاتر و آتلیه های عکاسی، مورد استفاده قرار می گیرد و کاربرد بسزایی دارد.

استیج رقص از چه چیزی ساخته می شود

 این استیج متشکل از شاسی وتعدادی ال ای دی دیجیتالی که قابلیت برنامه پذیری دارد به همراه یک صغحه نشکن شیشه ای می باشد که این شاسی ها با استفاده از ال ای دی ها و کنترل نمودن آی سی ها، توانایی پخش 16 میلیون رنگ را دارد. این استیج با این ساختار و عناصر جزء محبوبترین استیج های تالار ها و سالن ها بشمار می آید. این استیج ها از پیکسل های گوناگونی تشکیلی شده اند که دارای ابعاد و اندازه های متغیر می باشند. هرچه این استیج ها بزرگتر باشند، تعداد پیکسل درآن نیز بیشتر و با کیفیتی بالاتر می باشند. شکل این پیکسل ها بصورت مستطیل می باشد که در هر مترمربع آن در حدود 100 عدد پیکسل نوری موجود می باشد.

این استیج از جنس فلز صنعتی می باشد که از کیفیت بالای برخوردار می باشد و بسیار دقیق ساخته شده است و همین مسئله سبب  ایجاد مقاومت و استحکام بالای این استیج ها می شود. وجود مقاومت در برابر فشار وزن و ضربه ای که ناشی از رقص و پایکوبی بر روی این استیج ها ایجاد می شود، بسیار مهم می باشد. رویه این استیج ها اغلب از شیشه سکوریت با روکشABS ساخته می شوند تا به آن حالتی ضد ضربه بدهد. طراحی این کفپوش ها بگونه ای است که با ادغام تکنیک های نرم افزاری و نور پردازی بدون اینکه کوچکترین عمل فیزیکی رخ بدهد،جلوه های زیبایی از نور پردازی با اشکال مختلف در کف سالن رخ می دهد همچنین این کفپوش ها توانایی این را دارند که متناسب با موسیقی، جلوه های زیبای نورپردازی را ارائه دهند.

ویژگی های استیج رقص

استیج های رقص قزوین دارای تنوع بالایی می باشد که این تنوع از ویژگی های مختلف آن ایجاد می شود از جمله ویژگی هایی که برای این استیج ها می توان نام برد عبارتند از:

-عدم محدودیت در ابعاد و امکان سفارش ساخت در سایزها و اندازه های مختلف و دلخواه

-دارای نورپردازی های متنوع و جذاب با افکت های مختلف با توجه به سلایق مختلف

-تولید شده در مدل های مختلفی از جمله تک رنگ و دو رنگ و سه رنگ  با رنگ های اصلی آبی و سبز و قرمز

-شامل نور های سفید رنگ به منور روشنایی در راهروها و حساس به حرکت

-قابلیت انتخاب نور پردازی و ایجاد افکت توسط کاربر با استفاده از ریموت و کنترل از راه دور

-هماهنگی درست و مناسب با دیگر المان های نور پردازی همچون پروزکتور

-دارای ضمانت نامه و خدمات پس از فروش با هدف رضایت مشتری

-قابلیت نورپردازی بصورت 7 رنگ در بعضی از مدل ها

-امکان همگام سازی با نوع موسیقی در مدل های سفارشی

-مصرف برق به میزان بسیار کم و کاملا بصرفه بدلیل استفاده از پیکسل های ال ای دی

هر آنچه که باید در مورد استیج رقص و کف ال ای دی بدانید

 

پایان

جذاب ترین نور پردازی استیج رقص در قزوین برای سالن ها و تالارهای برگزاری مراسمات جشن و سرور را از شرکت آذین نور بخواهید. متخصصان و کارشناسان این شرکت با طراحی بسیار زیبا و جذاب خود در نور پردازی و افکت ها، موفق شده اند تا استیج های بسیار شیک و مهیجی را برای سالن ها و تالارهای جشن، تولید نمایند. تمامی این استیج ها با بهره گیری از جدیدترین متدهای روز دنیا، بصورت کاملا حرفه ای طراحی و تولید می شوند.  قیمت این استیج ها بسیار مناسب می باشد و تمام المان های استفاده شده از کیفیت بالایی برخور دار می باشند.

0 پاسخ

دیدگاه خود را ثبت کنید

تمایل دارید در گفتگوها شرکت کنید؟
در گفتگو ها شرکت کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *