پیست رقص نور و توضیحاتی پیرامون آن

پیست رقص نور و توضیحاتی پیرامون آن

در این محتوا می خواهیم به پیست رقص نور و توضیحاتی پیرامون آن بپردازیم. استیج رقص نور، پیست رقص نور یا استیج کف ال ای دی در سالن های پذیرایی و تالارها و آتلیه عکاسی، باغ های تشریفاتی، سالن های کنسرت، همایش، فرودگاه ها، سالن های غذا خوری، سالن های تئاتر، نمایشگاه ها و جشن های برگزار شده داخل پارک ها و غیره کاربرد دارد و جلوه های بسیار خوبی را به محیط می دهد.

شکیل ترین و زیباترین نورپردازی در مراسم ها و جشن های شما با پیست رقص، کف ال ای دی یا استیج رقص انجام می شود. شرکت آذین نور ، بزرگترین تولید کننده استیج رقص می باشد.

المان های مختلف نوری

یکی از مهمترین و اصلی ترین زیبایی های یک مکان برای برگزاری مراسم های شما ،استفاده از المان های مختلف نوری می باشد.

کف ال ای دی، پیست رقص، استیج رقص نور یا استیج ال ای دی همان المان هایی هستند که در زیبایی مراسم های شما نقش به سزایی دارند. استیج رقص یا همان کف ال ای دی، امروزه پای ثابت مراسم های شما در تالارها و باغ ها می باشد، که نقش بسیار خوبی را در زیباتر کردن جلوه، مراسم های شما دارد.

پیست رقص نور و توضیحاتی پیرامون آن

 

در گذشته در مراسم ها رقص نور فقط لامپ های پایه داری بودند که نور را در محیط پخش می کردند، اما بعد از گذشت سال ها و پیشرفت تکنولوژی کف های ال ای دی، همان استیج رقص نور یا پیست رقص ساخته شدند.

اجزای استیج رقص

استیج رقص نور از قسمت هایی تشکیل شده است تا بتواند نور را در رنگ های مختلف به محیط بتاباند، این استیج های رقص دارای ابعاد و اندازه های مختلف بر اساس نیاز مشتری و هم چنین دارای افکت های نامحدود و مدل های گوناگون هستند.

استیج رقص یا همان کف ال ای دی از بهترین و به روز ترین و زیباترین نورپردازی در تالارها برای زیباتر جلوه دادن مراسم های شما می باشد.

استیج رقص، افکت های نور نامحدودی دارند و با دارا بودن قابلیت 16 میلیون رنگ، جذابیت بسیار زیبایی را به وجود می آورند و حتی می توانند به حالت موزیکال هماهنگ با موسیقی مراسم های شما باشند که این حالت یکی از بهترین و جذاب ترین مدل های استیج رقص یا همان کف ال ای دی می باشد.

انواع استیج رقص

استیج هایی به نام رنتال وجود دارد که قابلیت جابه جایی و انتقال دارند.

کسانی که می خواهند استیج را اجاره بدهند و یا کسانی که تالارهایی دارند که فقط مختص به مراسم شادی نیست، استیج رقص رنتال برایشان گزینه بسیار خوبی است.

پیست رقص نور و توضیحاتی پیرامون آن

این استیج رقص رنتال یا همان کف ال ای دی، هر کدام به ابعاد یک متر در یک متر مربع می باشد که در هر ابعاد و اندازه ایی می توانند استفاده گردند.

این استیج رقص، پیست رقص یا استیج LED همانند تلویزیون و مانیتور تصویرهای با کیفیت پخش می کند و یا افکت ها و هر نوشته ایی را به نمایش می گذارد که بسیار زیبا و جذاب هستند.

هم چنین نوعی از استیج ها هستند که به حرکت میهمان ها بر روی استیج واکنش نشان می دهند.

در مدل دیگر، استیج رقص یا استیج ال ای دی هماهنگ با موسیقی مراسم های شما نورپردازی می کند که به این ترتیب بهترین خاطرات را برای میهمانان شما ثبت می شود.

0 پاسخ

دیدگاه خود را ثبت کنید

تمایل دارید در گفتگوها شرکت کنید؟
در گفتگو ها شرکت کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *