بهترین نورپردازی داخل آب با کیفیت ترین لامپ استخری

بهترین نورپردازی داخل آب با کیفیت ترین لامپ استخری

بهترین نورپردازی داخل آب با کیفیت ترین لامپ استخری با قیمت مناسب و به صرفه

با کیفیت ترین لامپ استخری با قیمت مناسب و به صرفه یا همان لامپ آبنما برای روشن کردن زیر آب و یا استخرها فضای زیبایی استفاده می شود. در حال حاضر المان های نوری برای روشنایی و زیبایی محیط و یا هر فضای داخلی و خارجی بسیار مورد استفاده قرار می گیرد.

المان نوری علاوه بر روشنایی به زیباسازی فضا هم بسیار موثر است در صورتی که ساختمانی که نورپردازی دارد در مقایسه با ساختمانی که نورپردازی ندارد ارزش بیشتری دارد و زیباتر به نظر می رسد. نورپردازی استخرها و حوض و آبنما ها بسیار زیبا و جذاب هستند و حس آرامشی را به بیننده ها می دهد و لامپ های زیر آب برای آبنما ها و استخرها کاملا ایمن هستند و جای هیچ گونه نگرانی نیست.

خصوصیات با کیفیت ترین لامپ استخری

یکی از مهم ترین خصوصیات چراغ استخری در شب برای روشنایی و زیبایی است به خصوص آب نماهای روباز زیبایی چشم گیری با استفاده از چراغ آب نما ایجاد می کند. یکی از مهم ترین ویژگی این نوع لامپ ها ساخت و نصب آن می باشد که این نوع لامپ ها باید جوری تولید شوند که اب داخل آنها نفوذ نکند و استفاده از شیشه سکوریت برای عایق بندی کامل و مانع نفوذ آب و غیره به داخل می شود و هم چنین نصب آن هم اهمیت دارد. در صورتی که در جای غیر اصولی نصب شو خطرات جبران ناپذیری به همراه دارد.

استفاده از چراغ نامناسب بسیار خطرناک است هرگونه شکستگی و عایق بندی نامناسب می تواند به نورپردازی آسیب برساند و هم چنین این چراغ به صورت فول کالر می باشد و زیبایی چشم گیری به فضا می بخشد و شباهت زیادی به چراغ دفنی دارند و این چراغ ها باید مقاومت و استحکام زیادی در برابر شرایط مختلف داشته باشند.

مشخصات فنی چراغ های استخری

ورودی ولتاژ روشنایی چراغ های استخری از 24  ولت کمتر می باشد و استفاده  از یک ترانس ساخت آن می توانیم برق شهری را به ولتاژ چراغ استخری تبدیل کنیم.

عایق بندی این چراغ ها بر اساس قرار گرفتن در محیط متفاوت است و بسیار مهم است و آی پی در ساخت و طراحی آن 68 می باشد و برای آبنما ها و استخر ها مناسب است که بسیار مقاوم در برابر آب و شرایط آب و هوایی، رطوبت و گرد و خاک  می باشد. یکی دیگر از ویژگی هایی که باید در ساخت، کیفیت و میزان ولتاژ چراغ های استخر و آبنماها توجه کرد حفظ کیفیت چراغ در طولانی مدت است و این بدین منظور است که این ویژگی ها باید مقطعی نباشند و به صورت طولانی مدت کیفیت آن حفظ شود و ولتاژ دیگری که برای چراغ های استخر و آبنما استفاده می شود 12 ولت است و هم چنین کیفیت باید طوری باشد که در مدت زمان طولانی دچار زنگ زدگی و برق گرفتگی نشود و در برخی مواقع از چراغ های دیگری به نام پروژکتور ال ای دی برای روشنایی استخرها و نورپردازی آن استفاده می شود.

انواع آی پی چراغ

برای خرید چراغ برای نورپردازی داخلی و یا خارجی  حتما باید به این نکات توجه کنیم و هم چنین شرایط نصب و راه اندازی آنها هم حائز اهمیت است.

به طور مثال اگر میخواهید یک وال واشر برای نورپردازی نمای ساختمان استفاده کنید باید علاوه برتوجه به نوع رنگ، زاویه تابش و میزان مصرف و طول عمر باید به آی پی یا درجه حفاظت به منظور مقاومت در برابر شرایط آب وهوایی مختلف می باشد.

یکی از نکاتی که باید در هنگام خرید چراغ توجه کرد آی پی آن است. آی پی همان درجه حفاظت چراغ می باشد وبرای هر محصول یک عدد دو رقمی نشان داده می شود. لامپ های داخل منزل نیازی به آی پی ندارند. عدد اول آی پی از 0تا 6 است میزان مقاومت در برابر گرد و غبار  را نشان می دهد. عدد دوم از 0 تا 8 است مقاومت چراغ در مقابل آب و رطوبت است به طور مثال  66 به معنی مقاومت چراغ در برابر ریزش پرفشار بوده، عدد 68 یعنی مقاومت در آب می باشد که این آی پی مناسب  ترین و بهترین  چراغ استخری از نظر اقتصادی مناسب می باشد.

مشخصات فنی انواع چراغ آبنما

این چراغ ها برای روشنایی و نورپردازی برای آبنما ها در حوض و پارک ها استفاده می شود و انواع مختلفی دارند و عایق بندی بسیار خوبی دارند در برابر  شرایط آب وهوایی بسیار مقاوم هستند واجرای بسیار زیبا در نورپردازی دارند و انتخاب رنگ هم بسیار حائز اهمیت می باشد زیرا که بیش ترین ویژگی چراغ آبنما ایجاد فضای زیبا و دلنشین است.

به صورت چراغ های روکار و تو کار ساخته و تولید می شوند و برق ورودی آن 12 ولت و خطر کمتری دارد آی پی این چراغ طوری است که در برابر آب و رطوبت مقاوم هستند.

هنگام استفاده از چراغ های استخری باید به این نکات توجه کنیم:

چراغ های استخری علاوه بر نورپردازی زیبا فضای زیبایی را به محیط شما می دهد. علاوه بر چراغ های استخری باید به این نکات هم توجه نمود:

  • به طور مثال در ساخت استخر باید از کاشی کاری استفاده شود بسیار موثر در تابش نور است.
  • رنگ کاشی ها هم در انتخاب رنگ لامپ موثر است.
  • زمانی که از کاشی های تیره استفاده می شود باید از نورهای گرم استفاده کنید و این کار باید توسط متخصصان به خوبی اجرا شود که بتوانیم با استفاده از چراغ ها در استخر زیبایی و روشنایی زیبایی در فضا ایجاد کنیم.
  • و دیگر نکاتی که باید توجه کرد محل نصب آن می باشد که باید طوری نصب شود که زاویه خوبی داشته باشد و چراغ های استخر در انتها و یا دیواره های استخر نصب شود بهترین زاویه را برای نصب ایجاد می کند و هم چنین شدت نور، زاویه تابش و تعداد و فاصله چراغ ها بسیار موثر است.
  • این چراغ ها باید طوری نصب شوند که علاوه بر روشنایی و زیبایی باید به چشم مخاطب آسیبی نرساند و ایجاد تاری در موقع تماشا نشود.
  • انتخاب رنگ نور مناسب برای روشنایی استخر مهم ترین ویژگی است.
  • علاوه بر انتخاب رنگ زیبا باید همخوانی خوبی با استخر داشته باشد و ساخت استخر و اجزای آن بسیار تاثیر گذار در انعکاس نور هستند.

فروشگاه آذین نور تولید کننده استیج رقص در زمینه ساخت استیج رقص، تابلو ال ای دی و… به شما راهنمایی و مشاوره می دهد.

0 پاسخ

دیدگاه خود را ثبت کنید

تمایل دارید در گفتگوها شرکت کنید؟
در گفتگو ها شرکت کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *