شناخت و انواع استیج شیشه ای برای مراسم ها و تالارها

شناخت و انواع استیج شیشه ای برای مراسم ها و تالارها

شناخت و انواع استیج شیشه ایی برای مراسم ها و تالارها

مدل های استیج شیشه ای

این مدل استیج شیشه ای ضد لغزندگی و هم چنین 5 برابر شیشه های معمولی مستحکم و ضد ضربه هستند و تحمل فشار تا 1500 کیلو را دارند و شکسته نمی شوند و هم چنین از شیشه های سکوریت و لمینت تولید می شوند و حتی اگر شکسته شوند برای افرادی که روی استیج هستند خطرساز نیست چون به صورت خورده شیشه به اطراف پخش نمی شوند و هم چنین با ضریب اصطکاک بسیار بالا کف شیشه امنیت کافی دارد که افراد هنگام راه رفتن بر روی استیج سر نخورند.

استیج شیشه ای از نظر مقاومت باید مقاومت زیادی داشته باشد. ضخامت هایی که برای این استیج های شیشه ای استفاده می شود و معمولا 100 میلی متر می باشد.

پیست رقص نور و توضیحاتی پیرامون آن

فریم استیج شیشه ای معمولا فلزی مثل آلومینیوم با روکش ای بی اس در دو رنگ مشکی وسفید ساخته می شود و شیشه های لمینت و یا سکوریت بر روی آنها نصب می شود و هم چنین زیرساز استیج شیشه ای در نصب و اجرا بسیار اهمیت دارد.

از یک لایه بتنی ضد رطوبت استفاده تا در موقع حرکت افرادی روی استیج، استیج ها حرکت نکنند و افراد سر نخورند و مقاوم باشند.

هم چنین مهم ترین قسمت چفت شدن پانل ها به یکدیگر است و لبه ها روی هم نباشند به همین دلیل نصب و اجرای استیج هم از قسمت اصلی استیج می باشد در صورتی که پانل ها به یکدیگر چفت نشوند و کیفیت خوبی ایجاد نشود در هنگام حرکت افراد بر روی استیج ایجاد تکان خوردن و نفوذ رطوبت به استیج شیشه ای را دارد. نصب و اجرای استیج شیشه ای بسیار راحت و آسان است چون سیم کشی خاصی ندارند در صورت خرابی و صدمه پنل شیشه ای به آسانی تعویض می شوند و نیازی به ابزار آلات برای موقع ضروری نیست.

قیمت استیج رقص

قیمت استیج رقص به مساحت و ابعادی که در نظر گرفته شده و تعداد پیکسل ها و ال ای دی ها و هم چنین ضخامت شیشه و همچنین رنگ و کیفیت شیشه بستگی دارد.

استیج رقص و فول کالر

با پیشرفت تکنولوژی استیج رقص شیشه ای جایگزین دیسکو های دوران قدیم شده است و هم چنین استیج ها بیشترین محبوبیت در مراسم های و تالارها دارند. ال ای دی هایی که در داخل استیج ها طراحی می شوند زیبایی شگفت انگیزی به مراسم های شما می بخشند.

به کاربردن ال ای دی در استیج رقص به خاطر مصرف برق پایین و ایجاد گرمای کم

ال ای دی ها دیود های نیمه هادی هستند که نور را در جهات ساطع می کنند. ال ای دی ها بر خلاف روشنایی های دیگه دیمر ندارند و توان آن ها قابل کنترل است. استیج شیشه ای از ال ای دی قرمز، سبز و آبی برای به وجود آوردن رنگ های زیبا استفاده می شود. استیج رقص فول کالر بیش از 16 میلیون رنگ را به نمایش می گذارند و با ترکیب این سه رنگ ایجاد می شود ولی می توان این رنگ ها را متناسب با رنگ های فضا و مکان مورد نظر انتخاب نمود تا زیبایی و جذابیت بیشتری برای میهمانان داشته باشند.

استیج رقص ال ای دی هماهنگ با موسیقی و رقص افراد بر روی استیج نورپردازی فوق العاده ای برگزار کنند. استیج های شیشه ای هم می توان به حسگرهای حرکتی و فشارمادون قرمز مجهز کنیم افکت های بی نظیری را ایجاد کنیم. برای خرید و شرایط پرداخت می توانید با مشاورین ما در تماس باشید تا از قیمت ها و شرایط اقساطی و نقدی و خدمات بی نظیری که بعد از خرید از ما به شما ارائه می دهیم توضیح کامل داده شود. لازم به ذکر است این را بدانید که کف استیج شیشه ای با کامپیوتر و گوشی هم می توان کنترل کرد و هماهنگ با موسیقی شما در رقص نور بهترین نورپردازی را به شما می دهد.

0 پاسخ

دیدگاه خود را ثبت کنید

تمایل دارید در گفتگوها شرکت کنید؟
در گفتگو ها شرکت کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *