سیر تا پیاز تابلو تبلیغاتی

سیر تا پیاز تابلو تبلیغاتی

سیر تا پیاز تابلو تبلیغاتی

ما در طول روز تعداد زیادی تبلیغ می بینیم ولی تعداد اندکی در ذهن ما ثبت می شود از جمله تبلیغات دیجیتال که تعداد ان روز به روز بیشتر می شود و تبلیغات بیلبوردی که در بزرگراه ها و مراکز شهرها به چشم می خورد.

معرفی تابلو تبلیغاتی

تابلو تبلیغاتی در خیابان ها و بزرگراه ها و مرکز شهر طراحی شده تا هر کسب و کاری و یا هر محصولی را به عموم مردم معرفی کند. بیلبورد ها در جاهای شلوغ و پرتردد نصب می شود تا در معرض دیدر همه عموم قرار بگیرد.

بیلبوردها همان پوستر های بزرگ در زمان مصریان باستان به عنوان معرفی محصول و کالایی استفاده می شد و هزینه ای از آن هایی که محصولات و خدمات خود را به نمایش می گذارند دریافت می کنند. تابلوهای تبلیغاتی در اندازه های بزرگ طراحی و ساخته می شوند و باید پیام تبلیغاتی در چند ثانیه دیده شود و موضوع کمی را به بیننده برسانیم و همیشه از تصاویری استفاده می شوند که احساسات مردم یا بیننده را برانگیزد. تابلوهای تبلیغاتی به عنوان بازاریابی هم عمل می کند.

بازاریابی ممکن است که برند یا یک محصول و یا خدمات باشد و منظور از تبلیغات بیلبوردی خرید فضای تبلیغاتی روی بیلبورد می باشد که شرکت و یا کالا و خدماتی را به نمایش بگذارند و بیشتر در جاهایی که پر تردد است نصب می شود از جمله بزرگراه ها و مرکز شهر و راه آهن و …….

تاریخچه تابلو تبلیغاتی

برای اولین بار تابلوی تبلیغاتی در شهر تبس در یکی از شهرهای مصر طراحی و ساخته شد و با شناخته شدن لیتوگرافی که شامل روغن و آب است. در سال 1794 طرفدار زیادی پیدا کرد و در سال 1931 شرکت اولین و نخستین شرکتی بود که توانست یک بیلبورد تبلیغاتی walldrug در سراسر کشور راه اندازی کند.

مزایا و معایب تابلو تبلیغاتی

مزایا

تابلو تبلیغاتی به دلیل بزرگ بودن بسیار توجه همه را به خود جلب می کند و به خوبی دیده می شود و هم چنین به دلیل نصب تابلو تبلیغاتی در جاهای شلوغ و پرتردد و ترافیک های ایجاد شده به دلیل شلوغی چشم و ذهن بیننده را بیشتر به خود جذب می کند. تابلو تبلیغاتی اگر در زمان و مکان بسیار شلوغ و با پیام بسیار تاثیرگذار نصب شود بسیار دیده و مخاطبان بیشتری را به خود جذب می کند.

تابلو تبلیغاتی نسبت به تبلیغات دیگر مخاطبان بیشتری را به خود جذب می کند. تابلو تبلیغاتی بسیار عالی برای معرفی محصولات و خدمات هر شرکتی می باشد. تابلو تبلیغاتی هزینه بسیار کمتری نسبت به تبلیغات تلویزیون دارند و درعین حال مخاطبان زیادی هم دارد و هم چنین بیلبورد های سه بعدی یک تصویر ثابت روبه  تصویر متحرک تبدیل می کند که پیام های مختلف را به مخاطبان در زمان های مختلف  می رساند.

معایب

تابلو تبلیغاتی پیام تبلیغاتی را نمی تواند کامل و درست به مخاطب انتقال دهد. اجاره تابلو های تبلیغاتی برای یک مدت برای کسب و کار هایی که تازه شروع به کار کردند بسیار سرسام اور است و نمی توانند چنین هزینه ایی را پرداخت کنند. تابلوهای تبلیغاتی برای مدت زمان کمی چاپ میشود در حالی که این تابلو تبلیغات ثابتی داشته باشد چشم و ذهن بیننده را خسته می کند. تابلو تبلیغاتی نباید در معرض هوای طوفانی و شدید قرار بگیرد که باعث خرابی شود.

5 نکته برای ایجاد یک بیلبورد تبلیغاتی جذاب و عالی

 اگر می خواهید در تابلو های تبلیغاتی سرمایه گذاری کنید باید بسیار جذاب و خلاقانه باشد تا بتواند توجه میلیون ها نفر را به خود جذب کند در اینجا به 5 نکته برای ایجاد تبلیغات بیلبوردی جذاب می پردازیم:

کوتاه و رسا بودن آن

برای تابلو های تبلیغاتی باید فقط شش کلمه باشدتا مردم که زمان کوتاهی برای دیدن تابلو دارن بتوانند با این شش کلمه جذب تبلیغات شما شوند پس از جملات بلند و طولانی مدت بپرهیزید تا چشم بیننده ویا ذهن بیننده از جملات شما خسته نشود و هم چنین فونت بزرگ و رنگی هم بسیار موثر است.

سیر تا پیاز تابلو تبلیغاتی

استفاده از تصاویر در تابلوهای تبلیغاتی

استفاده از تصاویر در تابلو تبلیغاتی بسیار موثر است و سریع بیننده را به خود جذب می کند. به همین دلیل برای معرفی یک کسب و کار و یا محصول یا خدمات از متن و تصویر بسیار جذابی بر روی این نوع تابلوها استفاده می کنند زیرا ایجاد یک احساس خوب در بیننده باعث ماندگاری در ذهن آنها می شود.

0 پاسخ

دیدگاه خود را ثبت کنید

تمایل دارید در گفتگوها شرکت کنید؟
در گفتگو ها شرکت کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *