نکات طراحی بیلبوردهای خیابانی

نکات طراحی بیلبوردهای خیابانی

طراحی بیلبورد کار سختی است اگر از هدفت چیزی ندانید. شما باید جدیدترین و به روز ترین راه های طراحی بیلبوردها و داشتن خلاقیت زیاد اعتباری را برای خود ایجاد کنید. شرکت آذین نور بهترین مرکز ساخت استیج رقص، تابلوهای تبلیغاتی و غیره  با تجربه های فراوان در این زمینه ساخت بیلبوردهای تبلیغاتی میتواند با کیفیت ترین و کارایی ترین محصول را به شما ارایه دهد.

نکات طراحی بیلبوردهای خیابانی

دلیل تبلیغات در بیلبوردها چیست؟

در این دنیای جدید ارتباطات که همه مردم تمام وقت خود را با تلفن همراه یا لپ تاپ و یا تلویزیون می گذرانند. در این دوره زمانی تبلیغات آنلاین بهترین گزینه برای تبلیغات هستند و هم چنین تبلغات در فضای باز بهترین تبلیغات در سال 2023 است.

  • در فضای ازاد تبلیغات بیشترین تاثیر را دارد .
  • تبلیغات آنلاین می تواند جالب نباشد چون اکثر مصرف کنندگان دارای انسداد تبلیغاتی هستند و در غیر این صورت با تبلیغات بسیار زیاد مواجه می شوند  در عین حال تبلیغات بیلبورد این معضلات را ندارند به دلیل انسدادی ندارند.
  • تبلیغات در فضای باز بیشتر مصرف کننده ها پذیرا هستند.
  • مصرف کننده ها در مقابل تبلیغات رسانه ای اجتماعی بسیار احتیاط کار هستند.
  • بیلبوردها یک قطعه پذیرفته شده در زمان طولانی از تبلیغات هستند مانند رسانه های اجتماعی و تبلیغات انلاین است.
  • تبلیغات در فضای آزاد به سود کمپین های تبلیغاتی می باشد.

مردم که درمحیط اطراف خود درک بیشتری دارند باعث می شود تبلیغات شما را ببینند و حتی از آن آگاهی نداشته باشند و می تواند در کمپین های تبلیغاتی دیگر شما موثر باشد.

تحقیقاتی که در زمینه شرکت های تبلیغاتی شده است این است که بینندگان که تبلیغات بیرون منزل می بینند 48 درصد بیشتر به تبلیغاتی که در تلفن همراه خود درگیر ذهنی می شوند یعنی برای آنها جذابیت خاصی و خوبی دارد. تبلیغات در فضای باز برای آگاه شدن و تصویر برند یک شرکت بسیار مفید است.

یکی دیگر از فواید تبلیغات در فضای باز این است که شرکت هایی با پول بسیار کم می توانند تبلیغاتی مقرون به صرفه بدهند تا تبلیغات آنها در بیلبوردها نمایش گذاشته شود و هم چنین تبلیغات در فضای باز بسیار ارزان تر و مقرون به صرفه تر از تبلیغات چاپی و یا دیجیتالی است چون این تبلیغات در فضای باز به مدت طولانی تر از تبلیغات چاپی یا دیجیتال می باشد. که برای کمپین ها باید هزینه های دیگری پرداخت کنند که دربیلبوردها هزینه های کمتری پرداخت می کنند.

نکات طراحی بیلبوردهای خیابانی

روش های خوب برای طراحی و ساخت بیلبوردها

شرکت فنی و مهندسی اذین نور با ده ها سال تجربه روش های بسیار خوبی را برای طراحی و ساخت بیلبوردها فهرست کرده و در اختیار شما دوستان عزیز قرار داده است که بتواند بیلبوردی عالی برای برند و محصول شما ارایه دهد .

1-ساده بودن

کلماتی که در بیلبوردها باید  کمتر از 7 کلمه و کمتر از 3 عنصر بصری باشد که در غیر این صورت کلمات زیاد باعث  کمرنگ شدن برند یا محصول شما می شود.

Borders and cropping 2-استفاده درست از با استفاده از اندازه مناسب و حاشیه ها و برش ها بیلبورد بسیار منحصر به فردی را طراحی کنید.

3- از رنگ ها و کنتراست مناسب برای طراحی یک بیلبورد استفاده کنید که رنگ های روشن و تضاد های تند برای ساخت بیلبورد مناسب است.

4- چگونگی تبلیغات در زمان و مکان و فصول کلیدی

شما باید هر تبلیغات را در زمان و مکان مرتبط خود تبلیغات انجام دهیدو همچنین تبلیغات کالاهای لوکس و کالای مقرون به صرفه در مکان و زمان های مختلف تبلیغات صورت می گیرد .

5- استفاده از فونت در تبلیغات

بخش مهم تبلیغات در بیلبورد ها انتخاب فونت مناسب است که اندازه این فونت نباید زیاد درشت و یا خیلی کوچک باشد و هم چنین بیش از اندازه متراکم و و نازک و کلفت نباشد.کلید موفقیت در فونت تبلیغات سادگی و خوانا بودن ان است.

0 پاسخ

دیدگاه خود را ثبت کنید

تمایل دارید در گفتگوها شرکت کنید؟
در گفتگو ها شرکت کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *