کاربرد و مزایای تلویزیون های شهری

از کاربرد و مزایای تلویزیون های شهری چه می دانید؟ قطعا تلویزیون های شهری را در شهر خود دیده اید که تبلیغات های زیادی را پخش می کند یکی از به روز ترین تبلیغات های روز دنیا که به جای بنرهای بزرگ و نوشتاری با پخش فیلم می تواند محصول یا کسب و کارهای شما را تبلیغ کند .

یکی از پرکاربرد ترین و موثرترین راه های تبلیغات به حساب می آید و می تواند محصول یا شرکت شما را به طور کامل و مفید از طریق پخش فیلم با کیفیت و به صورت کامل رنگی تبلیغ کند.

در این مقاله می خواهیم به کاربردها و مزایای تلویزیون های شهری و تبلیغات پر بازده و تاثیر آن پرداخته و به آن اشاره می کنیم.

اگر می خواهید شغل یا محصول خود را به طور گسترده و وسیع تبلیغات کنید. حتما از تبلیغات تلویزیون های غول پیکر غافل نشوید چرا که مزایای بسیاری برای بهتر دیده شدن کسب و کارهای شما دارد و برخلاف تبلیغات های دیگر که هزینه های هنگفتی می گیرند ولی بازدهی خوبی ندارند.

تعریف تلویزیون های شهری

تلویزیون های شهری یا همان تلویزیون های غول پیکر که در ابعاد و اندازه های مختلف در سطح شهر دیده می شود. تلویزیون ها ی شهری از دو طریق تبلیغات یا ویدیو را پخش می کند هم به صورت آنلاین از طریق یک کامپیوتر شخصی به عنوان کنترلر استفاده می شود و بیشتر برای ساخت تلویزیون های شهری با ابعاد بزرگ استفاده می شود و یا آفلاین از بردهای کنترل خاصی استفاده می شودکه فقط در برنامه ریزی نیاز به کامپیوتر دارند و برای ادامه کار و پخش فیلم نیازی به کامپیوتر نیست.

تلویزیون های شهری از قرار گرفتن بلوک های ساخته شده که به هر یک از این بلوک ها ماژول گفته می شود و در هر ماژول بسته به نوع آن ،تعدادی ال ای دی یا اس ام دی قرار دارد. ولتاژ الزم برای کارکرد درست ماژول ها از چندین منبع تغذیه تامین می شود. با نصب ماژول ها با کنار هم قرار گرفتن به صورت منظم کابینت ها ساخته می شود و هر کابینت به ابعاد یک در یک متر است و کابینت ها در کنار هم تلویزیون های شهری قابلیت پخش را دارند.

تلویزیون های شهری با دارا بودن سیستم صوتی تبدیل به بهترین و پربازده ترین راه تبلیغات روز دنیا محسوب می شود.

هدف از ساخت این تلویزیون های غول پیکر قابلیت نمایش تبلیغات های ویدیویی با کیفیت می باشد که در معرض دید همه عموم مردم قرار می گیرد و هم چنین تلویزیون های شهری نسبت به تبلیغات های دیگر هزینه تبلیغات خیلی مقرون به صرفه تری دارد و به سادگی می توان در کلیپ تبلیغاتی خود هر تغییراتی را ایجاد کرد.

شما می توانید جهت مطالعه بیشتر در مورد استیج LED به سایت شرکت آذین نور مراجعه کنید.

قیمت تلویزیون های شهری

قیمت تلویزیون های شهری تحت تاثیر عامل های مختلفی است که باعث بالا یا پایین آمدن قیمت تلویزیون های شهری می شود در قسمت های زیر این عامل ها را بررسی می کنیم.

ابعاد تلویزیون های شهری

ابعاد و اندازه بر روی قیمت تلویزیون های شهری اثر مستقیم دارد هر چه ابعاد بزرگتر باشد باید ستون های محکمی برای حفظ آن داشته باشیم و هم چنین با بزرگتر شدن تلویزیون های شهری تعداد کابینت های استفاده شده بیشتر می شود و هم چنین قیمت هم افزایش پیدا می کند.

خنک کننده

تلویزیون های شهری در قسمت منبع تغذیه خود گرمای زیادی ایجاد می کند که باید از طریق نصب فن یا کولر بر روی پایه تلویزیون ایجاد گردد. هر چه تلویزیون شما گرمای کمتری داشته باشدعمر طولانی تری خواهد داشت.

در مناطق گرمسیری باید از کولر گازی برای خنک نگه داشتن قطعات استفاده کنید.

زیبا سازی پایه نصب

بیشتر تلویزیون های شهری در چهار راه های بسیار پرتردد نصب می شود تا مورد بازدید همه عموم مردم قرار بگیرند. پایه ای که تلویزیون روی آن نصب می شود اهمیت زیادی دارد که زیبایی خاص خود را داشته باشد که هزینه زیادی را باید پرداخت تا بدنه ای زیبا و شکیل داشته باشد.

قطعات مصرفی تلویزیون های شهری

قطعات مورد استفاده در تلویزیون های شهری (نوع و جنس کابینت و نوع و کیفیت ماژول و پاور و کارت کنترلر یا مین برد، ویدیو و پروسسور و… ) بر روی قیمت تلویزیون های شهری تاثیر زیادی دارد.

امنیت تلویزیون های شهری محافظت از نرم افزار و سخت افزار تلویزیون های شهری اهمیت به سزایی دارد چرا که باید تجهیزات ایمنی نصب کنیم تا از دست سارقین و هکرها در امان باشند.

در خرید تلویزیون های شهری باید به ضمانت نامه کتبی و خدمات پس از فروش که توسط شرکت ارائه می شود توجه داشته باشید که شرکت ما همه اینها را برای شما فراهم کرده تا بتواند خدمات بسیار خوبی را به شما ارائه دهد.

مزایای تلویزیون های شهری

  • مصرف برق بسیار کم
  • طول عمر بسیار عالی قطعات و لوازم  مصرفی و در صورت خرابی هر یک از قطعات معیوب به آسانی جدا و تعمیر و تعویض می شود بدون نیاز به تعویض کل صفحه و باعث کاهش هزینه نگه داری و تعمیر می شود.
  • قابلیت پخش تمام رنگ ها
  • مقاومت بسیار بالا در برابر رطوبت و بارش باران و برف و اشعه فرابنفش و ضد ضربه
  • پخش انواع فرمت های مختلف عکس و یا فیلم با کیفیت و پخش شبکه های اجتماعی به صورت زنده
  • طراحی در هر ابعاد و اندازه ای
  • بازدهی بسیار خوب در تبلیغات کسب و کار های امروزی
  • زاویه و وضوح دید بسیار بالا در فاصله های بسیار دور و نزدیک
  • قابلیت استفاده هم به صورت آفلاین و هم به صورت آنلاین (کارت کنترلر-استفاده از ویدیو پروسسور) قابلیت اتصال به وایرلس و امواج رادیویی

شما می توانید جهت کسب اطلاعات بیشتر در مورد استند های تبلیغاتی به سایت آذین نور مراجعه کنید.

0 پاسخ

دیدگاه خود را ثبت کنید

تمایل دارید در گفتگوها شرکت کنید؟
در گفتگو ها شرکت کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *